Pochówek na Cmentarzu Miejskim
W celu sprawnego załatwienia wszystkich formalności związanych z pochówkiem należy przygotować następujące dokumenty:
zlecenie pochowania (link do dokumentu)
kartę zgonu - część przeznaczona dla administracji cmentarza (oryginał)
akt zgonu (kopia lub oryginał do wglądu)
certyfikat kremacji (dot. pogrzebu „urnowego”)
W przypadku sprowadzenia zwłok/szczątków z zagranicy w celu ich pochowania należy przygotować następujące dokumenty:
zlecenie pochowania (link do dokumentu)
karta zgonu lub inny dokument stwierdzający zgon wydany w kraju w którym nastąpił zgon przetłumaczony na język polski przez tłumacza przysięgłego;
pozwolenie starosty właściwego ze względu na miejsce, w którym zwłoki i szczątki mają być pochowane (oryginał do wglądu);
zaświadczenie polskiego konsula, wydane po przedstawieniu pozwolenia, o którym mowa w pkt 1, stwierdzające, że zwłoki i szczątki mogą być sprowadzone na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej (oryginał);
certyfikat kremacji (dot. pogrzebu „urnowego”)
Wykupienie miejsca „za życia" na Cmentarzu Miejskim
Na Cmentarzu Miejskim w Karakulach istnieje możliwość zakupu miejsca „za życia". Cmentarz dysponuje następującymi rodzajami miejsc:
miejsca przy alei pod grób ziemny dziecinny o wymiarach 0,60 x 1,20
miejsca przy alei pod grób ziemny pojedynczy o wymiarach 1,30 x 2,30 m
miejsca przy alei pod grób ziemny rodzinny o wymiarach 2,20 x 2,30 m
miejsca pod grób murowany o wymiarach 1,30 x 2,50 m
miejsca pod grób murowany o wymiarach 2,40 x 2,50 m
miejsca pod grób wielournowy o wymiarach 0,80 x 1,20 m
miejsca pod grób urnowy o wymiarach 0,60 x 0,60 m
miejsce w kolumbarium – nisza urnowa
W celu wykupienia miejsca "za życia" należy:
skontaktować się z administracją cmentarza oraz dokonać rezerwacji wybranego przez siebie miejsca na wskazanej przez pracownika kwaterze;
wypełnić oświadczenie zawierające zobowiązanie do wybudowania nagrobka w terminie 3 miesięcy oraz wniesienie stosownej opłaty po zakończeniu budowy (link do oświadczenia)